Η Φλώρινα βιώνει άνθηση στον τουρισμό, με τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια να φτάνουν πληρότητα σχεδόν 100% τα Σαββατοκύριακα, γεγονός που γεμίζει αισιοδοξία επιχειρηματίες και δημοτική αρχή. Ο επόμενος στόχος, όπως δήλωσε ο δήμαρχος Φλώρινας Βασίλης Γιαννάκης, είναι να επεκταθεί το τουριστικό ενδιαφέρον και στις καθημερινές.
Με βασικούς πυλώνες τη φύση, την ιστορία, τον πολιτισμό, την αρχιτεκτονική και τη γαστρονομία, η Φλώρινα φιλοδοξεί να προσελκύσει επισκέπτες όχι μόνο από τις ήδη γνωστές αγορές, αλλά και από νέους προορισμούς. «Η Φλώρινα δεν είναι απλώς ένας προορισμός, αλλά ένα ταξίδι γεμάτο εικόνες και συναισθήματα», υπογράμμισε ο κ. Γιαννάκης σε συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο της έκθεσης Philoxenia, στη ΔΕΘ-Helexpo, όπου ο δήμος συμμετείχε για δεύτερη συνεχή χρονιά με δικό του περίπτερο.
Αν και η Φλώρινα είναι κυρίως γνωστή για τους χειμερινούς μήνες χάρη στο χιονοδρομικό κέντρο Βίγλας-Πισοδερίου, ο κ. Γιαννάκης τόνισε ότι ο προορισμός προσφέρει μοναδικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Με τοπία που συνδυάζουν λίμνες, βουνά και ποτάμια, οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν το φυσικό περιβάλλον, να δοκιμάσουν τοπικά προϊόντα, να αισθανθούν τη φιλοξενία των κατοίκων και να περιηγηθούν στα γραφικά μονοπάτια της περιοχής.
Η δημοτική αρχή εργάζεται μεθοδικά για την προώθηση της Φλώρινας ως προορισμού μέσα από δράσεις εξωστρέφειας και ειδικό σχεδιασμό, ενώ συνεργάζεται στενά με τους δήμους Αμυνταίου και Πρεσπών για την εδραίωση της περιοχής στον τουριστικό χάρτη.
Κλείνοντας, ο δήμαρχος προσκάλεσε τους ενδιαφερόμενους να επισκεφθούν τη Φλώρινα στις 23 Δεκεμβρίου, όταν θα αναβιώσει το παραδοσιακό έθιμο «Άναμμα των Φωτιών». Το έθιμο αυτό, που συνδέεται με τη φωτιά που άναψαν οι βοσκοί για να ζεστάνουν το νεογέννητο Χριστό στη Βηθλεέμ, αποτελεί μια εμπειρία που ταξιδεύει τους επισκέπτες πίσω στον χρόνο.