in

Roadtrip: Ο γύρος της Ισλανδίας με Τροχοκινούμενο

Έχεις βρεθεί ποτέ σε μία ξένη χώρα περνώντας ολόκληρη την ημέρα σου μέσα σε ένα αυτοκίνητο; Εντάξει δεν ήταν απλώς ένα αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια πρόκειται για ένα τροχοκινούμενο όχημα,πλήρως εξοπλισμένο, με άνετα κρεβάτια και πολλές παροχές,τα οποία θα αναλύσουμε στη συνέχεια.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη (@_whatabouttravel_)

Ας ξετυλίξουμε το κουβάρι σιγά σιγά. Κλείνουμε τα εισιτήρια και το επόμενο βήμα είναι να βρούμε που θα κοιμηθούμε και πως θα μετακινηθούμε εκεί. Η αρχική σκέψη ήταν να κάνουμε ένα roadtrip με αυτοκίνητο. Μόλις όμως αρχίσαμε τις πρώτες αναζητήσεις, καταλάβαμε ότι η διαμονή στο νησί θα είναι πρόβλημα(ενδεικτικό κόστος ενός δίκλινου δωματίου-τύπου hostel- 120€ / βράδυ).

Aκόμη, συνειδητοποιήσαμε ότι δεν έχεις εύκολα πρόσβαση σε ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα, διότι η Ισλανδία είναι πολύ αραιοκατοικημένη. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του τροχοκινούμενου. Μια ιδέα που δεν είχαμε ξαναδοκιμάσει σε άλλο ταξίδι και που την πρότειναν πολλοί για το συγκεκριμένο προορισμό. Μετά από αρκετή έρευνα καταλήξαμε στο τροχόκινούμενο, το οποίο και νοικιάσαμε για επτά ημέρες. Ένα τροχόκινούμενο με μπάνιο, δύο διπλά κρεβάτια(ήμασταν σύνολο τρία άτομα), κουζίνα, ψυγείο και σαλονάκι. Τι διαφορετικό έχει ένα σπίτι;

Το ταξίδι μας ξεκίνησε με την παραλαβή του από την εταιρεία (είχαμε αναλυτική ενημέρωση για τον κ.ο.κ της χώρας από τους υπεύθυνους καθώς και επίδειξη των χώρων και της λειτουργίας του αυτοκινήτου). Μείναμε άκρως ικανοποιημένοι από τις ανέσεις που είχαμε γιατί κάλυπταν όλες μας τις ανάγκες. Παράδειγμα αποτελεί η ύπαρξη ξεχωριστής φιάλης υγραερίου, όπου μπορούσες να ζεσταθείς χωρίς να είναι σε λειτουργία το όχημα και η οποία τελικά χρειάστηκε για το κρύο τη νύχτα.

Μετά την παραλαβή του τροχοκινούμενου, κατευθυνθήκαμε προς το super market   όπου γεμίσαμε το ψυγείο με προμήθειες. Αρχικά αυτό μας γλίτωσε χρόνο (το νησί δεν κατοικείται σε όλα τα σημεία,όποτε θα έπρεπε να κάνουμε αναγκάστικες στάσεις για φαγητό) αλλά και πολλά χρήματα. Στο νησί, μία μερίδα φαγητό ξεκινάει από 30€ και μπορεί να φτάσει και τα 70€, ενώ αν φας σε καντίνες και street food μαγαζιά βρίσκεις και στα 12€. Και κάπως έτσι ξεκίνησε η οδήγηση στους δρόμους της Ισλανδίας.

Μέσα σε 7 μέρες διανύσαμε 2200 χιλιόμετρα, κάναμε το Ringroad – ο κεντρικός δρόμος που διασχίζει τη χώρα και είδαμε όλα όσα είχαμε εξαρχής στο μυαλό μας αλλά και τοπία και εικόνες απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς, που δεν μπορεί καμία λέξη να τα αποτυπώσει.

Roadtrip: Ο γύρος της Ισλανδίας με Τροχοκινούμενο -

Όσον αφορά τους δρόμους και τις καιρικές συνθήκες:

Οι δρόμοι είναι μίας λωρίδας, διπλής κατεύθυνσης, με ανώτατο όριο τα 90km/h και σε πολλά σημεία λιγότερο, με αρκετές στροφές, βουνά, σημεία που πιάνουν πάγο και χιόνι αλλά και πολύ αέρα.Εδώ να σημειώσουμε ότι για το τροχοκινούμενο η ενημέρωση που είχαμε ήταν ότι εάν ο άνεμος είναι 15m/s και πάνω,θα έπρεπε να σταματήσουμε.Επίσης,ο καιρός στην Ισλανδία αλλάζει πραγματικά συνεχώς,κάνοντας την οδήγηση αρκετά δύσκολη. Εκεί που έχει ήλιο μπορεί να βρέξει ή να πετύχεις χιονοθύελλα ή πάγο και άλλα τέτοια ωραία.

Όσον αφορά τη στάθμευση και τη διαμονή:

Μπορείς να παρκάρεις, χωρίς φόβο, σε οποιδήποτε σημείο του δρόμου και να περάσεις το βράδυ σου, αρκεί  να μην κατασκηνώσεις και να μην εμποδίζεις την κυκλοφορία. Αυτό σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται να στήσεις σκήνη, να μαγειρέψεις εξωτερικά και να αδειάσεις τα λύμματα. Ο νόμιμος τρόπος είναι η διανυκτέρευση στα campingsites, αλλά αν κάνετε όλα όσα αναφέραμε δε θα έχετε πρόβλημα.

Roadtrip: Ο γύρος της Ισλανδίας με Τροχοκινούμενο -

Η Ισλανδία είναι μια χώρα που έχει πολύ τουρισμό που ακολουθεί το roadtrip. Και ενώ στο παρελθόν επιτρεπόταν να κατασκηνώνεις παντού, από το 2015 έχει ψηφιστεί ένας νόμος που επιτρέπει να μείνεις μόνο σε συγκεκριμένα οργανωμένα σημεία, τα λεγόμενα camping sites. Είναι πάρα πολλά στη χώρα, αρκετά από τα οποία λειτουργούν όλο το χρόνο, ενώ άλλα μόνο την καλοκαιρινή περίοδο (Μάιος με Οκτώβριος). Καταβάλλοντας ένα ποσό από 10-15 ευρώ/ άτομο μπορείς να χρησιμοποιήσεις ντουζιέρες, τουαλέτες, να αδειάσεις τα λύμματα του τροχοκινούμενου, να στήσεις τη σκηνή σου για να κατασκηνώσεις καθώς και να μαγειρέψεις στην κουζίνα τους, με τα δικά σου τρόφιμα όμως.

Όσον αφορά την οδήγηση:

Αν εξαιρέσεις τον άνεμο, ο οποίος σε κάποια σημεία ήταν δυνατός, η οδήγηση στο νησί δεν έχει ιδιαίτερη δυσκολία. Δε χρειάζεσαι ειδικό δίπλωμα αφού μας καλύπτει το δίπλωμα κατηγορίας Β που έχουμε όλοι στην Ελλαδα. Είναι μέχρι 3500kg και τα τροχόσπιτα ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Όσον αφορά το κόστος:

Η Ισλανδία θεωρείται η δεύτερη στην Ευρώπη και η τέταρτη στον κόσμο πιο ακριβή χώρα. Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι πρόκειται για ένα ακριβό ταξίδι. Παρ’όλα αυτά, προσπαθούμε να συνδυάζουμε όλα όσα θελουμε να κάνουμε σ’ένα μέρος με το μικρότερο δυνατό κόστος. Έτσι, το κόστος του roadtrip με τροχοκινούμενο ήταν πολύ μικρότερο από το αρχικό ενδεικτικό πλάνο, κάνοντας τελικά την Ισλανδία έναν εφικτό προορισμό για όλους.

Όσον αφορά τα “απρόβλεπτα”:

Κάθε ταξιδιώτης θα έχει σίγουρα να σου περιγράψει και κάποιες απρόβλεπτες καταστάσεις. Έτσι κι εμείς, είχαμε ένα μικρό τρακάρισμα, το οποίο όμως δεν επηρέασε καθόλου την εξέλιξη του ταξιδιού. Κάναμε τις απαραίτητες διαδικασίες με τις ασφάλειες και συνεχίσαμε το ταξίδι. Ατυχίες πάντα μπορεί να συμβαίνουν και σε οποιοδήποτε μέρος. Το θέμα είναι να τις αφήνουμε πίσω και να συνεχίζουμε,ειδικά αν πρόκειται για ένα ταξίδι, που δεν ξέρεις αν θα έχεις την ευκαιρία να ξαναπάς.

Roadtrip: Ο γύρος της Ισλανδίας με Τροχοκινούμενο -

Κλείνοντας, το roadtrip με τροχοκινούμενο στην Ισλανδία είναι μια μοναδική εμπειρία την οποία προτείνουμε ανεπιφύλλακτα στον καθένα από εσάς. Οι στιγμές που ζήσαμε και τα τοπία που θαυμάσαμε θα μας μείνουν αξέχαστα.Γι’αυτό,όταν αποφασίσετενα επισκεφθείτε το νησί μη διστάσετε να μας στείλετε μήνυμα για οποιαδήποτε βοήθεια και πληροφορία.

Είμαστε οι @_whatabouttravel_, γεμάτοι ενέργεια και έτοιμοι για πολλές και νέες περιπέτειες.

Σου άρεσε το άρθρο;

15 Points
Upvote Downvote
Σύμη: το πολύχρωμο νησί των Δωδεκανήσων -

Σύμη: το πολύχρωμο νησί των Δωδεκανήσων

Για πρώτη φορά διαδρομές στα αρχαία μεταλλεία και χρυσορυχεία στη Σίφνο -

Για πρώτη φορά διαδρομές στα αρχαία μεταλλεία και χρυσορυχεία στη Σίφνο