Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την προσέγγιση σημαντικών τουριστικών αγορών, συμμετείχε στο «Greek Tourism Roadshow» που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας και στην Αμβέρσα του Βελγίου. Στην εκδήλωση, τα στελέχη της Περιφέρειας πραγματοποίησαν περίπου είκοσι Β2Β συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, δημοσιογράφους και διαμορφωτές κοινής γνώμης, γεγονός που ανέδειξε το υψηλό ενδιαφέρον των τουριστών από αυτές τις χώρες να επισκεφθούν την Κεντρική Μακεδονία.
Οι Ολλανδοί και οι Βέλγοι τουρίστες προτιμούν να ταξιδεύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, δίνοντας ιδιαίτερη προτίμηση στις εποχές εκτός της υψηλής τουριστικής περιόδου. Οι Βέλγοι ενδιαφέρονται για προορισμούς που συνδυάζουν ψυχαγωγία και χαλάρωση, ενώ οι Ολλανδοί αναζητούν κυρίως φύση και περιπέτεια. Η Κεντρική Μακεδονία, με τις πλούσιες φυσικές ομορφιές, τις περιπατητικές διαδρομές και τις δραστηριότητες που διοργανώνονται από εξειδικευμένους οδηγούς, προσφέρει μια ιδανική επιλογή για τις προτιμήσεις αυτών των αγορών.
Επιπλέον, η περιοχή εντυπωσίασε τους επαγγελματίες του τουρισμού με τη γαστρονομία της, τον οινικό της πλούτο, την ιστορία και τον πολιτισμό της. Η παρουσία χιονοδρομικών κέντρων και ιαματικών λουτρών προσδίδει στην Κεντρική Μακεδονία έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα ως τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ειδικά η Θεσσαλονίκη, ως βάση για τους τουρίστες, προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε πολλούς προορισμούς και σημεία ενδιαφέροντος σε μόλις 60 λεπτά.
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Βίκυ Χατζηβασιλείου, υπογράμμισε τη σημασία των αγορών αυτών για την περιοχή και δήλωσε ότι με στοχευμένες ενέργειες προβολής, η Κεντρική Μακεδονία επιδιώκει την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ανάπτυξη όλων των περιοχών της.