Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού «ανοίγει» ξανά την αγορά της Ιαπωνίας - Ταξιδιωτικά Νέα

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού «ανοίγει» ξανά την αγορά της Ιαπωνίας

2 λεπτά ανάγνωση

Με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Ανδρέας Φιορεντίνος, βρίσκεται στο Τόκυο στο πλαίσιο του έτους Πολιτισμού – Τουρισμού 2024 Ελλάδας – Ιαπωνίας και της συμμετοχής του ΕΟΤ στην Tourism Expo Japan 2024. Η έκθεση αυτή, διοργανωμένη από την Ιαπωνική Ένωση Ταξιδίων και Τουρισμού (Japan Tourism Agency) και τον Ιαπωνικό Οργανισμό Τουρισμού (Japan National Tourism Organisation), φιλοξενεί περίπου 1.300 τουριστικές επιχειρήσεις από 70 χώρες.

Ο ΕΟΤ συμμετέχει στην έκθεση με περίπτερο, στο οποίο παρουσιάζονται ελληνικά τουριστικά γραφεία και ο Σύνδεσμος Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ), σε μια κοινή προσπάθεια για την προβολή της Ελλάδας στους Ιάπωνες τουριστικούς πράκτορες. Ο κ. Φιορεντίνος θα παρουσιάσει το Σχέδιο Δράσης του ΕΟΤ για την προσέλκυση περισσότερων Ιαπώνων επισκεπτών, εστιάζοντας στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας και στις κοινές αξίες με την Ιαπωνία, όπως ο πολιτισμός, η φιλοξενία και ο σεβασμός στο περιβάλλον.

Κύριοι στόχοι της συμμετοχής του οργανισμού είναι η προβολή νέων ελληνικών προορισμών, όπως η Κρήτη, τα Δωδεκάνησα, η Πελοπόννησος και η Μακεδονία, καθώς και η διερεύνηση ευκαιριών για την καθιέρωση απευθείας πτήσης μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας. Παράλληλα, θα προωθηθεί η συμμετοχή σε εμβληματικές εκδηλώσεις, όπως ο Κλασικός Μαραθώνιος, και θα επιδιωχθούν συνεργασίες με Ιάπωνες tour operators για την προσέλκυση επισκεπτών κατά τη διάρκεια της Golden Week, της δημοφιλούς περιόδου διακοπών της Ιαπωνίας.

Ad image
Μοιράσου το άρθρο