Η αεροπορική εταιρεία μήνυσε τον επιβάτη καθώς λόγω της συμπεριφοράς του η πτήση να άλλαξε πορεία και προσγειώθηκε στο Πόρτο.
«Ασυγχώρητη» και «εντελώς απαράδεκτη» χαρακτήρισε η αεροπορική εταιρεία Ryanair τη συμπεριφορά ενός εκ των επιβατών, καθώς όπως ισχυρίζεται διέκοψε την πτήση από Δουβλίνο προς Λανθαρότε, με αποτέλεσμα το αεροσκάφος να αλλάξει πορεία και να προσγειωθεί στο Πόρτο της Πορτογαλίας.
Η αεροπορική ανακοίνωσε ότι κατέθεσε αγωγή στο περιφερειακό δικαστήριο του Δουβλίνου κατά του επιβάτη, ζητώντας αποζημίωση 15.000 ευρώ για να καλύψει τα έξοδα που προέκυψαν, όπως επίσης και ότι «θα συνεχίσει να λαμβάνει αποφασιστικά μέτρα για την καταπολέμηση της απείθαρχης συμπεριφοράς των επιβατών στα αεροσκάφη».
Στην ίδια ανακοίνωση, αναφέρει ότι ο εν λόγω επιβάτης προκάλεσε σε 160 επιβάτες «περιττή αναστάτωση καθώς και απώλεια μιας ολόκληρης ημέρας από τις διακοπές τους».
«Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι οι επιβάτες – πολλοί από τους οποίους φεύγουν με την οικογένεια ή τους φίλους τους για να απολαύσουν χαλαρωτικές καλοκαιρινές διακοπές – υφίστανται περιττή αναστάτωση και μειωμένο χρόνο διακοπών ως αποτέλεσμα της συμπεριφοράς ενός απείθαρχου επιβάτη», είπε εκπρόσωπος της Ryanair, τονίζοντας ότι η Ryanair ελπίζει ότι η εκδίκαση της υπόθεσης θα αποτρέψει κακές συμπεριφορές στις πτήσεις.