brown mountain with grass

Τουρισμός: Υποψήφιο για διεθνή διάκριση το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ “Greece DOES have a Winter”

1 λεπτά ανάγνωση

Το βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ Visit Greece “Greece DOES have a Winter” είναι υποψήφιο για το βραβείο World’s Best Tourism Film στα CIFFT “People’s Choice” Award 2022, τονίζει σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, που αναφέρει:

«Είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτή την καμπάνια! Είναι η πρώτη φορά που έγινε μια τέτοια προσπάθεια προώθησης επικεντρωμένη στον χειμερινό τουρισμό. Βασικός μας στόχος ήταν να ξεκινήσει να μπαίνει η Ελλάδα στο φάσμα των χειμερινών προορισμών της Ευρώπης. Θέλαμε να δείξουμε ότι η Ελλάδα μας έχει ΚΑΙ χειμώνα και αξίζει να ταξιδέψει κανείς εδώ για να ζήσει την εμπειρία» τονίζει.

Ο κ. Φραγκάκης υπογραμμίζει πως η Ελλάδα είναι ένας ελκυστικός προορισμός για όλους τους μήνες του χρόνου και σημειώνει: «Δεν μένουμε στα λόγια, προχωράμε με συγκεκριμένη στρατηγική και πρωτοβουλίες για να αναδείξουμε το ξεχωριστό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας». 

Ad image

Για να ψηφίσετε το φιλμάκι του Visit Greece, κάντε κλικ στον σύνδεσμο https://www.cifft.com/film/greece-does-have-a-winter/ μέχρι την Πέμπτη 20/10.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μοιράσου το άρθρο